داشتن گزارشات جامع و کامل از ارسال با آوادنگ

داشتن گزارشات جامع و کامل از ارسال با آوادنگ

داشتن گزارشات جامع و کامل از ارسال با آوادنگ 768 614 rezazabet

یکی از امکاناتی که آوادنگ در اختیار مشتریان خود قرار داده است، گزارشات جامع و کامل از ارسالات است که به 6 شیوه اصلی در اختیار کاربران قرار می گیرد، در این مقاله به توضیح این 6 شیوه گزارش گیری می پردازیم.

1- نمودار وضعیت: اولین و ساده ترین روشی که کاربران می توانند گزارش ارسالات را مشاهده نمایند. بدین صورت که اطلاعات زیر قابل مشاهده می باشد:
الف) تعداد کل: تعداد کل مخاطبانی که جهت ارسال پیام صوتی انتخاب شده اند و در لیست ارسال قرار گرفته اند.
ب) ارسال شده: تعداد پیام های ارسال شده که هنوز وضعیتشان مشخص نیست.
پ) در انتظار: تعداد پیام هایی که در صف و در انتظار ارسال هستند.
ت) موفق: پیام هایی که با موفقیت به دست مخاطبان رسیده اند و مخاطب پیام صوتی آوادنگ را شنیده است.
ث) عدم دسترسی: تعداد پیام هایی که ارسال شده اند ولی به مقصد نرسیده اند را نشان می دهد که به دلایلی چون در دسترس نبودن تلفن همراه مخاطب، قطع دو طرفه شماره همراه یا شماره ثابت، خاموش بودن گوشی تلفن همراه وغیره رخ می دهد.
ج) مشغولی: تعداد پیام های صوتی که درهنگام تماس، شماره همراه یا ثابت مخاطب مشغول بوده است.
چ) عدم پاسخ: تعداد تماسهایی که به تلفن همراه ارسال شده است ولی مخاطب به پیام صوتی پاسخ نداده است.
شایان ذکر است که یک تماس صوتی (آوادنگ ) در نهایت یکی از 4 حالت موفق، عدم دسترسی، عدم پاسخ و مشغولی می باشد.

2- نمودار اثربخشی: این نمودار نرخ شنیده شدن پیام نسبت به زمان پیام صوتی را نمایش می دهد. به این معنی است تعداد افرادی که نتیجه ارسال آوادنگ به آنها موفق بوده است، تا چه زمانی از متن پیام صوتی را شنیده اند.

3- فایل اکسل: گزارش بعدی خروجی اکسل از کمپین ارسالی می باشد که اطلاعات کامل از ارسال آوادنگ را در بر دارد. در این گزارش هر شماره به صورت مجزا نمایش داده می شود و اطلاعاتی همچون وضعیت پیام، مدت زمان شنیده شدن توسط مخاطب، قیمت پیام، تعداد تلاش های مجدد، تاریخ ارسال و … را نمایش می دهد.

4- لیست وضعیت: این لیست دقیقا مشابه اطلاعات فایل اکسل است با این تفاوت که خروجی گرفته نمی شود و فقط جهت نمایش در لحظه استفاده می شود.

5- ASR: این عدد نرخ تماس های موفق به کل تماس ها می باشد که به درصد نمایش داده می شود و هرچه این درصد بالاتر باشد یعنی تعداد ارسالات موفق بالاتر بوده است.

6- ACD: این شاخص، میانگین ثانیه های گوش داده شده به کل پیام های ارسال شده را نمایش می دهد. این عدد هرچه به زمان پیام ما نزدیکتر باشد بدین معناست که افراد ثانیه های بیشتری به پیام صوتی آوادنگ گوش داده اند.

با امکان گزارش گیری های متعدد طبق شاخص های مورد نظر، تمامی موارد را می توانید بررسی کنید و به راحتی نتایج ارسالات خود را تجزیه، تحلیل و مدیریت کنید.

ارسال پیامک صوتی

سامانه پیام صوتی آوادنگ این امکان را به کاربران خود می دهد تا فایل صوتی ضبط شده ی مورد نظر خود را از طریق تماس تلفنی برای هزاران مخاطب خود به تلفن ثابت و همراه، ارسال و پخش نمایید. کافیست شما فهرستی را مطابق موارد مورد نظر خود شامل تاریخ و ساعات تماس، تعداد تلاش، فاصله بین تلاش ها، شماره گیرندگان را ایجاد نمایید و آن را در یک لحظه ارسال کنید.

تمام محتویات سایت مربوط به سامانه پیام صوتی آوادنگ می باشد